avatar

Kilometry w terenie: 1619.98km
Czas na rowerze: 14d 15h 11m
Jeżdżę z prędkością średnią: 22.04 km/h
Więcej informacji o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy Kacperos.bikestats.pl

Listopad, 2016

Zachlapany wyjazd

Niedziela, 20 listopada 2016 · dodano: 08.01.2017 | Komentarze 0

Zaplanowaliśmy z Mariuszem w jesienny poranek wypad za miasto. Rano umówiliśmy się z Karolem i jego kolega pod blokiem i wyruszyliśmy w stronę Kruchowa gdzie potem skręciliśmy w Ignalin a następnie wyjechaliśmy w Paledziu Dolnym. Podjazd pod górkę i zjazd za kościołem. Po chwili wjechaliśmy na ścieżkę kierując się w stronę jeziora Wienieckiego.
Jezioro Wienieckie...

Objechaliśmy jezioro Chwałowskie przez Czarne Olendry kierując się na Mogilno. Przejechaliśmy przez park i kierowaliśmy się na singiel przy brzegu jeziora Mogileńskiego. Wyjechaliśmy potem na ulice i kierunek Chabsko,ale żeby było ciekawiej Mariusz wpadł na pomysł aby wjechać na Izdby. To co zastaliśmy na drodze przypominało bagno. Ale oczywiście nasza ekipa wyruszyła przez błotną przeprawę. Wszyscy od błota obraliśmy kierunek Duszno gdzie na resztkach sił pokonaliśmy podjazd i po krótkiej przerwie i zaczerpnięciu sił i powietrza ruszyliśmy w kierunku Trzemeszna...

To był ciekawy i błotny wypad.

Wypad na Kujawki

Piątek, 18 listopada 2016 · dodano: 17.12.2016 | Komentarze 0

Równo o 15:00 wyjechałem z domu w kierunku Miat,gdzie następnie skręciłem w las w stronę plaży w Kujawkach. Po chwili dotarłem na plaże...

Powoli zapadł zmrok wiec kierowałem się na Trzemeszno tą sama droga co jechałem.

II Rowerowy Rajd Niepodległości

Piątek, 11 listopada 2016 · dodano: 17.12.2016 | Komentarze 0

Jak co roku wybrałem się na Rajd Niepodległościowy. Mimo śniegu i zimowej pogody w rajdzie brali udział najtwardsi zawodnicy. Rajd zorganizowało Stowarzyszenie Pod Żaglami. Razem ze mną jechał tez Mariusz i jego kolega. Trasa obejmowała miejsca pamięci narodowej. Z Placu Kosmowskiego ruszyliśmy na cmentarz w Trzemesznie następnie Kozłowo...

Potem ruszyliśmy w stronę Kruchowa gdzie był postój na cmentarzu. Następnie kierunek Wydartowo i przerwa przy przydrożnym krzyżu. Objęliśmy kierunek Niewolno gdzie zrobiliśmy postój przy pomniku pomordowanych. Po chwili zadumy udaliśmy się do świetlicy w Niewolnie na wspólny poczęstunek i ciepłą herbatę. Po odpoczynku ruszylismy w stronę Trzemeszna gdzie zakończyliśmy tegoroczny rajd.