avatar

Kilometry w terenie: 1619.98km
Czas na rowerze: 14d 15h 11m
Jeżdżę z prędkością średnią: 22.04 km/h
Więcej informacji o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy Kacperos.bikestats.pl

Sierpień, 2016

Rowerowe Gniezno - Wspólny wypad na punkt widokowy w Dusznie

Sobota, 20 sierpnia 2016 · dodano: 22.08.2016 | Komentarze 0

Razem z Rowerowe Gniezno był omówiony wypad na punkt widokowy w Dusznie. Wiec rano wyruszyłem w stronę Gniezna do placu im. ks. kan. Zbigniewa Kapturczaka drogą DK15. Przybyłem na miejsce,po chwili zebrało się około 20 osób. Wystartowaliśmy w kierunku Strzyżewa Kościelnego...

Przejeżdżając przez Jastrzebowo,Grabowo,niedaleko Kruchowa mieliśmy małą przerwę...

Jadać przez Kruchowo,Wydartowo dotarliśmy do Duszna. Najmłodsza nasza zawodniczka która zdobyła samodzielnie punkt widokowy dotarła do celu...

Organizator wyprawy z p.Jurkiem...

Po dłuższym odpoczynku wyruszyliśmy w powrotną drogę do Gniezna. Jechaliśmy w stronę Grabowa później odbijając na Gołąbki...

Leśnymi ścieżkami dotarliśmy do Sarnówka i Ganiny. Z Dębówca cały czas pod górkę aż do Gniezna. Na miejscu pożegnałem się z grupa i ruszyłem w kierunku Trzemeszna drogą DK15.

Rowerem na grzybobranie

Niedziela, 14 sierpnia 2016 · dodano: 18.08.2016 | Komentarze 0

Pogoda była nie zbyt ciekawa ale chciałem trochę się pokręcić po lasach. Wiec popołudniu wyruszyłem w stronę Wymysłowa przez Brzozówiec. Polnymi drogami dotarłem na działki letniskowe na Wymysłowie. Jeździłem po lasach wokół Krzyżówki aż dotarłem do utwardzonej drogi...

Jadać ta droga i rożnymi ścieżkami dotarłem niedaleko Nowej Wsi Niechanowskiej. Jadać krotko asfaltem wjechałem znów w polną drogę. Kręcąc się po lasach blisko Krzyżówki trafiłem na iglasty lasek gdzie znalazłem...

Wyjeżdżając z lasku i przejeżdżając przez Krzyżówkę lasami kierowałem się na Święte i prosto do domu...

Wieczorem na Kujawki i Jankowo Dolne

Czwartek, 4 sierpnia 2016 · dodano: 18.08.2016 | Komentarze 0

Około 18 wyjechaliśmy z Mariuszem na objazd okolicznych jezior. Wiec najpierw kierunek Pasieka gdzie potem Kozłówko,Strzyzewo Paczkowe gdzie po chwili dotarliśmy do Jankowa. Zjechaliśmy na signla wzdłuż jeziora gdzie spotkały nas nietypowe atrakcje,na początku zarośnięte ścieżki a po chwili przewrócone drzewo a w niektórych miejscach błoto...

Dotarliśmy na plaże w Jankowie i po chwili jechaliśmy dalej w kierunku Kaliny aż do Kujawek gdzie zrobiliśmy krótki postój przy zachodzie słońca...

Powrotna droga do domu przez Krzyzówke i Miaty.

Przybrodzin, Powidz, Skorzęcin

Środa, 3 sierpnia 2016 · dodano: 18.08.2016 | Komentarze 0

Mariusz wpadł na pomysł żeby wpaść do Powidza wiec kierunek Przybrodzin przez Jerzykowo,Kinno,Wylatkowo...

W Przybrodzinie zjechaliśmy na plaże,ruchu dużego nie było z powodu brak słońca...

Po krótkiej przerwie ruszyliśmy w stronę Powidza wzdłuż torów wąskotorówki. Zrobiliśmy kilka fotek na plaży i ruszyliśmy dalej...

Następnie przez Wiekowo w stronę Skorzęcina gdzie zajechaliśmy na plaże...

Po odpoczynku na molo kierunek Sokołowo,następnie skręciliśmy na Krzyżówkę,potem Miaty i prosto do Trzemeszna.