avatar

Kilometry w terenie: 1619.98km
Czas na rowerze: 14d 15h 11m
Jeżdżę z prędkością średnią: 22.04 km/h
Więcej informacji o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy Kacperos.bikestats.pl

Luty, 2017

Do Gniezna i z powrotem

Sobota, 25 lutego 2017 · dodano: 18.03.2017 | Komentarze 0

Pogoda była w miarę,wiec po 12 ruszyłem w stronę Gniezna. Najpierw ścieżką rowerową do Rudek gdzie pojechałem do Kozłówka i odbiłem w polna drogę myśląc ze nie będzie błotnistego terenu. Na początku kilka kałuż które dało się ominąć. Ale im dalej tym gorzej,kolo wysypiska w Lulkowie trafiłem na taki błotnisty kawałek terenu...

Nie wiedziałem jak będzie dalej a nie chciałem już się cofać do najbliższego asfaltu wiec jechałem dalej. Potem było już o wiele lepiej,po chwili dotarłem do asfaltu. Wyjechałem w Jankowie Dolnym. Podjazd pod górkę do Jankówka i pod wiatr...masakra. Po chwili byłem już w Gnieźnie. Pojeździłem po miescie i powoli kierowałem się w stronę Trzemeszna. Droga powrotna to przez DK15 do Rudek gdzie potem bezpiecznie ścieżką rowerową.

Witkowo

Czwartek, 16 lutego 2017 · dodano: 19.02.2017 | Komentarze 0

Kilka dni już nie jeździłem a była w miarę pogoda to kilka minut przed siedemnastą ruszyłem kierunku Witkowa. Standardowo przez Miaty,Krzyżówka,Folwark. W Witkowie po chwili odpoczynku jazda z powrotem przez Kołaczkowo,Wierzchowiska gdzie miałem średnia powyżej 23 km/h ale potem spadła na odcinku Żwirownia-Krzyżówka gdzie asflat był pokryty jeszcze lodem. Do Trzemeszna szybkim tempem żeby średnią jakoś poprawić.

Dolina Rzeki Gąsawki

Czwartek, 9 lutego 2017 · dodano: 18.03.2017 | Komentarze 0

W czwartek kolejny mroźny wyjazd tym razem w trójkę,Ja,Mariusz i Krzychu. Kierowaliśmy się w lasy wiec objęliśmy kierunek Dolina Rzeki Gąsawki. Na początku jechaliśmy przez Jastrzębowo,Gołąbki. Od plaży prawie do samej Doliny droga była skuta lodem lecz samochody które tam jeżdżą wyryły rynny w lodzie i mogliśmy bezpiecznie jechać. Ostatni kawałek drogi do Doliny był zlodowaciały wiec musieliśmy jechać poboczem. Cały czas nogi mieliśmy wyciągnięte na wypadek jakbyśmy stracili kontrole nad rowerem :D Po bitwie z lodem każdy dojechał do celu w jednym kawałku...

Przerwa na ciepła herbatę i wypełnienie spalonych kalorii. Mariusz podał pomysł żebyśmy objechali ścieżkę. Po chwili ruszył a myzaraz po nim. Na początku ścieżka nie była pokryta lodem ale im dalej to było trzeba uważać. Wyjechaliśmy z Doliny i ukazało nam się jezioro Oćwieckie...

Pokrywa lodowa była gruba wiec można było bezpiecznie chodzić,zobaczyć było mnie na zdjęciu u Mariusz w tym wpisie. Zrobiliśmy kilka fotek jeziora i ruszyliśmy do Trzemeszna. Mariusz ćwiczył technikę wiec zostawił nas w tyle. Ja z Krzychem dołączyliśmy do Mariusza w Gołąbkach. Droga powrotna była prawie podobna co w pierwsza stronę,ale od plaży jechaliśmy w kierunku Ławek,Kruchowa i Trzemeszno.

Orchowo - Gębice - Mogilno

Środa, 8 lutego 2017 · dodano: 19.02.2017 | Komentarze 0

Na środę rano zebraliśmy Trzemeszeńską ekipę składającą się z Mariusza,Grzegorza i Krzysztofa. Naszym celem było Mogilno, jadąc przez Trzemżal,Słowikowo i do Orchowa mieliśmy pod mroźny wiatr. Z Orchowa aż do Gębic wiatr boczny i w okolicach Goryszewa na stacji benzynowej przerwa na ciepłą herbatę,kawę i zjedzenie czegoś.
Po chwili odpoczynku ruszyliśmy dalej przez Mogilno,Padniewko,Palędzie Dolne i Ławki. Z chłopakami cisnęliśmy szybkim tempem i Mariusz zostawał z tyłu bo w tym dniu miał jakieś problemy z kolanami. Ale widzieliśmy ze jedzie dalej wiec było wszystko ok. Z chłopakami cały czas jechalismy szybkim tempem do Trzemeszna i Mariusz dojechał po kilku minutach. Z dzisiejszego dnia brak zdjec bo nawet nie było czasu.

Gołąbki wieczorem

Poniedziałek, 6 lutego 2017 · dodano: 18.02.2017 | Komentarze 0

Przez ostatnie dni pogoda była nie za ciekawa. Mariusz napisał czy nie wyjadę z nim na rower. Umówieni wyjechaliśmy w stronę Gołąbek,przez Jastrzebowo,Smolary. W Gałąbkach na plaży zrobiliśmy przerwę na ciepła herbatę. Po wypiciu herbaty kierowaliśmy się na Trzemeszno,standardowo przez Ławki i Kruchowo

Wokół jeziora Popielewskiego

Środa, 1 lutego 2017 · dodano: 02.02.2017 | Komentarze 0

Na dzisiejszy wyjazd miało być nas trzech,ale Krzysztofowi wypadło coś w pracy. Wiec z Mariuszem zaplanowaliśmy ze objedziemy jezioro Popielewskie a potem okolice Wydartowa i Kruchowa. Najpierw kierowaliśmy się na Wylatowo przez Trzemżal,Mijanowo i Krzyżownice. Odcinek Trzemeszno - Trzemżal pod wiatr jechaliśmy ale potem z bocznym. Od Wylatowa mieliśmy już z wiatrem i wjeżdżając na krajówke żeby ten krotki odcinek przejechać i potem wyjechać niedaleko Wydartowa. Z Wydartowa kierunek Kruchowo gdzie po drodze przerwa na ciepłą herbatę. Z Kruchowa pojechaliśmy na Grabowo i odbijając na Jastrzębowo. No i z Jastrzębowa kierunek Trzemeszno przez Kozłowo,Rudki gdzie potem wjechaliśmy na ścieżkę rowerową.